personal jesus


2008-12-21 ♥ 19:05:18
Allmänt | Permalink

Han inte skriva i bloggen igår, det har varit så mkt nu innan jul.. Men iaf.
Igår var jag och malin på maxii i typ fem timmar, sen gick vi till strömpilen och kollade runt.. provade kläder,smink och sprutade parfym. Hahah jag köpte en grå hood tröja och en svart ''vanlig'' tröja. Sedan när vi gick hem kände vi oss som två 'tanter'' eftersom det va glashalt ute och då var vi tvungna att hålla i varandra nästan hela vägen hem till mig. xd Men till slut kom vi hem, och då skulle vi tydligen ner till gårdslokalen och äta ngn mat.. och typ se på ngn film, haah det var as tråkigt. Men vi stannade inte där så länge, gick hem vid halv nio. HAHAHA, jag åt typ upp all mat ;} moahaha.. efter det gick vi upp till mig och sjöng sing star.. läääänge. HAHA, jag och malin diggar låten med marilyn manson..  NOOT. Hahaha, vi dog att skratt.. kunde ingenting på låten och sjöng jätte falskt XD. Hahahah, men jag va ju riktigt duktig på den.. NOOOOOOOOOOOOT.. Kvällen/natten blev jätte låååååååååååååååååååååååååååång..
Malin hade match idag, synd att jag inte kunde följa;/ .. Men men.. Idag efter malins match har vi sjungt ännu mer sing star och haft roligt, men kvällen är ICKET slut ännu. snart ska vi pallra oss iväg till maaaxi igen. sen kanske det blir film elr ngt, ingen aning. Det är så himmlaaa soft med jullov, längtar faktiskt liite till julafton. Har inte köpt alla mina julklappar ännu men ska på stan i morron.. Men nu tjatar malin på mig att jag ska lsuta skriva.

Hare bra;*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0