...


2009-04-09 ♥ 23:08:25
Allmänt | Permalink

Laala, just nu sitter jag hemma hos Marre igen. Vi har fett tråååk, ingenting att göra. Vi har nyss sett på High school musical 3 och ätit chips och sånt;) Hade tänkt att sola, men kanske ska göra det i morgon istället eftersom att dem stängde redan vid tio.. Sen har jag fikat tårta eftersom att Marres syrra Linnea fyller år idag, grattis grattis. Sen har vi sjungt sing star ett tag, haha det var roligt men jag sööööög:)
Annars har det inte hänt så mycket, det känns inte som att det är lov nu.. Ingenting att göra heller.
Jaja, vi får väl komma på något snart. Men som det ser ut nu blire väl sola och vara med Marre i morron;)
HAHAHAHAHA, jag trode serriöst att det var fredag idag:( Alla mina planer för i morron förstördes.. Men man ska ju inte klaga eftersom att det är looov.
Hare bäst, jag bju på en bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0