Fotboll


2009-04-04 ♥ 14:03:59
Allmänt | Permalink

Har varit på träning i 1 och en halv timma, så nu har jag duschat och ska snart äta lunch. Jag är jätte hungrig, eftersom att jag nästan inte åt någon frukost.. Sen funderar jag på om jag ska plugga lite, så jag har det mesta gjort. Därför kan jag kanske hinna vara med kompisar senare:) Just nu är set så himmmla härligt utan proooooov, att bara ha några läxor är sjukt härligt. Just det, om några veckor ska vi ha vårshow på skolan, jag funderade eventuellt att vara med och spela gitarr, men jag får se;) Den ser jag fram emot ganska mycket, men det jag ser mest fram emot är sommaaaarn. Jag taggar hur mycket som helst, sen hoppas jag på att jag och malin får fara med till gothia i år:)
sooo, have a nice day;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0