Marre;*


2009-04-07 ♥ 23:07:05
Allmänt | Permalink

Hejjss igen, just nu sitter jag hemma hos Marre och bloggar. (Fast det är Jonis data)
Vi har inte gjort så mycket egentligen, först tänkte vi sola på Sun Tan. Men vi ändrade oss och gick till maxi istället. Men det blev roligt iallafall, Rebbb följde med oss dit:) Sedan åt vi på donken och köpte godis på maxi, alltså jag mår typ illa av allt godis jag ätit. Jag tror seriöst att jag inte ska äta godis på länge nu, fyfan..
Men tillslut kom vi i alla fall hem, sen såg vi på tv ett tag typ my super sweet 16;) Lite senare flög det i Marre att hon ville spela data spel, hahah så det gjorde vi ända tills nu:) Så nu är vi i alla fall ganska trötta och jag ska snart gå hem.
Men ville bara slänga in ett litet inlägg om vad som hände idag och hur planerna ser ut i morgon. 
Så i morron blire först skola och lite plugg sen  på kvällen löp/fys träning, jag taggaaarr.
Ska dra, hare;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0