monday


2009-04-20 ♥ 21:03:40
Allmänt | Permalink

back to school!
Första skoldagen efter lovet, usch det känns jobbigt. Det funkar väl, är nästan klar med alla läxor + inlm.
Sedan fick jag franskt bonbon (godis) av Ellen, tack så mycket! Eftersom att vi får arbeta med ''vad vi vill'' på bilden fram till sommarn hade jag och Ellen tänkt att göra ett ''fotoprojekt'' Jag tror att det kommer bli super najs. Tänk att det snart är sommarlov igen, igår pratade jag med Maria om skolan. Hur fort det har gått och att jag snart går ut. Det känns skönt men ändå lite hemskt när jag tänker på det..

Hahaa Marre och jag spelade kort med Viveca för ett tag sen" jag ger då aldrig upp i allafall jag tror att jag ska anmäla mig till wipeout! Eller vad tror ni?
byee

yey


Kommentarer

BELLON

haha, BONBON!! :D

2009-04-21 ♥ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0