Noooo


2009-04-11 ♥ 13:11:46
Allmänt | Permalink

Höhö, äntligen har mamma klippt mina toppar. Eftersom mitt hår var jätte slitet, men jag tycker att det blev lite för kort:(
Men det växer ju ut.. förhoppningsvis. Ska snart äta lunch, ingen aning om vad det blir. Kunde inte skriva ett inlägg igår kväll, mitt internet var lite cppppp. Men nu funkar det som tur är. Det var jätte roligt igår med Marre, vi gick en sväng till maxi och köpte glass och lite annat. Sen såg vi på någon konstig film, men den var iaf rolig:) Filmen slutade vid halv ett, sen satt vi och pratade i typ en timma. Eller rättare sagt, halv sov.. Marre gick hem vid klockan halv två, sedan somnade jag själv vid halv fyra i soffan. Blää, jag hatar våran soffa, den är ful,hård å bläää.
Men men, vaknade vid halv tolv och jag har nyss duschat. Ringde Marre men då stod hon visst också i duschen så jag får väl vänta ett tag till.. Ingen aning om vad som händer idag, det får vi se:)
Hejjsss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0