skola + fotbollsträning


2009-04-21 ♥ 16:47:58
Allmänt | Permalink

Hade skola idag som vanligt, men för en gångs skulle var skolan helt okej. Vi hade ingen matte som tur var, men däremot engelskan var ganska rolig. Vi ska skriva en science fiction berättelse på engelska, det känns lite stressigt men det kommer nog gå bra. Slutade fem över ett, så jag kom hem vid tjugo över tre. Har pluggat ett tag, känns skönt att jag har gjort det nu eftersom att jag har träning lite senare ikväll. Nu ska vi äntligen börja träna utomhus:)

Jag längtar tills i morgon eftersom att jag inte har kollat om jag kom in på min linje på gymnasiet ännu, får lösenordet i morgon så då ska jag kolla det :) wiee, har även samtal med syv.
Herråå ,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0