090812


2009-08-12 ♥ 21:29:53
Allmänt | Permalink

hallåå, Marre sov hos mig inatt igen, vi såg på filmen Mamma Mia. Hahah, det går seriöst inte att sluta se den, den är sjukt bra:) Sen får Marre till en kompis, eftersom att jag ändå skulle på träning halv fem, träningen gick ganska bra, fast jag glömmde att tejpa mitt knä så jag fick lite ont;)

Men nu sitter jag här hos Marre, skriver i bloggen och är osocial.. så nu ska vi dra till mig och se på en bra film och äta varma mackor. smack that!;)
Åå juste, jag skulle få tillbaka min ''nya'' mobil eftersom att den är på lagning, men jag får den i morgon istället, jag klarar mig.. haha:)


                                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0