Jag vet allt:)


2009-08-13 ♥ 14:21:12
Allmänt | Permalink

OLAalal, jag gick upp klockan tio idag, känner mig stolt. Malin ringde och frågade om jag hade lite socker, hon höll på att baka och märkte att ngt saknades.. hah;) Då tänkte jag, lika bra att gå upp? skolan börjar ju ändå om typ 6 dagar.
Idag ska jag vara med Marre, ingen aning om vad vi ska hitta på men det blir alltid ngt. Sen ikväll ska vi fara och kolla på katter, kanske ska köpa en, vi får se:) Sen ska jag ju också få tillbaka min mobil, så idag känner jag mig extra glad:)

Å juste, det här är till dig.. (nämner inga namn)
Fyfan så taskig och falsk du är, snarckar skit om exakt alla.. Du är också väldigt bra på att starta rykten, inte för att jag känner dig så särskilt bra men, jag vet en heeeel del om dig och ditt falska pokerface.
Hoppas att du ngn gång förstår hur dum du egentligen är, pusss;)


Kommentarer

malllle

haha, jaa tur att det inte saknades mera (A)

nästa gång får man kolla så man har allt xd

2009-08-14 ♥ 13:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0