WITH YOU


2009-02-22 ♥ 12:51:56
Allmänt | Permalink

HELLO ,

vaknade för ungefär två timma sedan, vet inte riktigt vad som händer idag. Måste nog träna lite till Franska och So provet som är nästa fredag. Men framförallt ENGELSKAN som är till på tisdag. Jag kanske ska träffa malin men isf  blire lite senare på dagen:) Så vi får se vad det blir.
Matchen igår gick inte så bra som jag trodde, vi förlorade iaf. SÅKLART skulle de också ha en litten dribbelnisse med i laget, men jag tror inte att han gjorde så många mål.. Han blev mest arg då han inte fick pucken xd Jaja, det var inte den bästa matchen jag spelat iaf, men men vi har match på måndag också. Jag tror att det är mot Teg vit, så DÅÅÅÅ..
Jag ska nog ta och plugga lite nu, sen blire väl lunch lite senare..

Sen måste jag också säga att på kvällen i fredags hade jag jätte roligt med er tjejer, det blev en mycket lyckad och värd kväll:) Hahah, jag tror nästan att det bara var vi som lät i bussen påväg till bowlingen. Hanna var så söt när hon rammla hela tiden;*, undra vare va med hennes skor xd . Jag sög på bowling, kom typ sist alla gånger förutom den sista som vi inte han spela klart. Men jag fick iaf ngra strikear, men det var järre roligt:) När vi var på godishuset vågade jag inte köpa lösvikt eftersom att förra gången blev det dock lite för mkt..
HAHa, så jag köpte bara tuggummin:')

När vi kom hem gick jag o marre hem till henne, så vi spelade kort en stund med Linnea. VI åt lite godis och chips, sen spelade vi tv-spel. HAHAHAH jag är oslagbar. Men jag och marre somnade i soffan, hah vi var så trötta efter bowlingen o allt, men sen vaknade vi vid typ halv ett så jag gick hem:)
Tack för en rolig kväll:*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0