090620


2009-06-20 ♥ 15:10:09
Allmänt | Permalink

Vaknade klockan tolv idag av att det var sjukt varmt i mitt rum, jag fattar inte. Jag tror att jag vaknade flera gånger innan också, mitt minne är kort. Iaf, nu har jag duschat och bytt om. Jag ska snart ringa Marre och höra om hon är klar, vi ska grilla på deras uteplats och äta middag hos dem, det kmr bli nicenice:) Nog för att det regnar ute just nu, men det ska bli sol på eftermiddagen, vilket vi hoppas på.
Det var roligt igår, vi såg på Harry Potter och de vise sten, HAHAA han är så sjukt söt i den filmen;] Så ja, vi såg inte hela, vi somnade efter kanske 20 minuter.. Så vi såg klart den i morse.
Nu ska jag ringa Marre, bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0