cold and wet


2009-06-16 ♥ 00:37:44
Allmänt | Permalink

waa, jag och malin har varit på både statoil och maxi ikväll. Vi hade lust att baka så vi får vill statoil och tänkte köpa socker, mjölk och choklad. Men det var as dyrt där så vi for till maxi istället(;
Muffinsen blev väldigt lyckade så nu är man jätte mätt och trött är jag också, vilket jag inte brukar vara vid den här tiden.
Malin for just hem, i morgon funderar vi på att åka in till stan å köpa chinos sedan kanske vi äter eller fikar på stan också.
Annars far vi dit på onsdag, eftersom att det ska bli sol då(; Juste, Malin har också bjudit mig på cirkus i morron, jag ser faktiskt fram emot det, har inte varit på de på kanske 5år elr ngt sånt;p Hahaaaha.
Innan inlägget blir för långtråkigt vill jag ba klaga lite, VÄDRET SUGER!! 
lägger in bilder från idag i morgon, see ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0