Match


2009-06-22 ♥ 17:56:51
Allmänt | Permalink

Jag skrev aldrig i bloggen igår, eftersom att det blev ganska sent hos Marre, men vi hade roligt i allafall:)
Läs Marres blogg (www.marraann.blogg.se) Sen somnade jag halv fyra inatt, jag kunde inte sova, det var jätte varmt i mitt rum, det kändes nästan som att man var i en bastu.. uäää Endå så vaknade jag klockan elva idag, konstig..
Men idag har jag varit med Malle, vi for till MAxi och köpte kakor å bomullstussar, hehe å det blev ingen glass(;

Ikväll har vi fotbollsmatch klockan halv nio på campus, kom och kolla vettja;)
ikväll ska jag inte lägga mig lika sent som igår, never ever.. För imorgon skaj ag upp tidigt, redan klockan 9.
Jag ska följa med Malle till hennes husvagn i angsjön, å där kmr det bli pangpang(; Det är alltid roligt där, vad vi än gör.
Så jag kan inte skriva i bloggen på tre dagar, eller kanske om jag hittar en dator.
Nu ska jag inte skriva mer, vi bju på en bild(;


ANGSJÖÖÖÖÖÖN 08


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0