just hold me


2009-03-02 ♥ 16:53:11
Allmänt | Permalink

TJAAAAH ,

vaknade klockan halv tolv med as mycket träningsverk i morse, kan knappt gå ;p. Jag har faktiskt inte sprungit sen i somras, haha men jag får nog skylla mig själv också.. Just nu är jag med marre vi har målat våra naglar knall rosa :d
I morgon ska vi åka till ö-vik, o bada på paradisbadeet:) Har inte varit där på typ två år, så det kommer blir roligt.

Igår var jag med malin, vi fikade tårta eftersom att malins pappa fyllde år. Muuuummss:) På kvällen spelade vi Claw, ett kattspel på datan så man blir beroende av;p Vi tog oxå en promenad till maxi och strömpilen för att köpa mascara, Hahah vi blev lite hungriga så vi åt på donken;) Så de e ba o gå ut å springa nuuu, bli av med allt man har ätit liksom;d
Senare på kvällen hade vi ingget att göra, så vi satte oss vid datan och lyssnade på musik på youtube som alltid:)
OCH, (man ska aldrig börja en mening med och) men iaf vi ''råkade'' komma in på Anden i glaset, svarta madame m.m. FAttade inte så mycket av det, men vi ville testa >;) Vi var faktiskt ensamma så det var lite läskigt. Men vi körde anden i glaset iaf, hade ändå itne kört det sen typ mellanstadiet, HAHA. Det var läskigt, glaset rörde på sig;o Men jag vet ärligt inte om det var för att jag och malin flyttade på det xdd. Sen eldade vi upp pappret o allt och sedan gick vi hem till mig:)
MAlin sov äver hos mig, det var roligt,. Vi kanskse ska åka skoter på onsdag:)


 HEHE, mycket fint aoo.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0