WEDNESDAY


2009-05-27 ♥ 22:19:05
Allmänt | Permalink

HAHAMM. äntligen skriver jag, har inte skrivit på ungefär två veckor nu. Jag borde ärligt inte ha ngn blogg, fast jag kan skylla på att jag inte har ngn dator, den pajjajjjjajade för andra gången ;p Men men, I'm still alive.

Just nu är jag hos Marre, vi ser på film och vräker i oss godis tills vi spyr. Det var extrapris på å-hem så vi cyklade dit, det ångrar jag att jag gjorde. Hade match idag, det gick bra fick inte alls ont i huvet ( har haft hjärnskakning). Vi vann med 2-1 mot Uik, men 'ndå såelade vi inte så bra som vi borde ha gjort. Men en vinst blev det i allafall:)
En sak kan jag inte förstå, vi har typ inga läxor just nu och ändå är det i slutet på nian. okejdå, vi har några men jag trodde att vi skulle få ton med läxor nu när det snart är sommarlov. Sum 09 kmr bli bäst, jag längtar.
Iaf, nu ska jag vara lite social med min söta vän Marre:)
Hare braaa;*


HUNK ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0