FÖRLÅT!


2009-11-02 ♥ 22:39:37
Allmänt | Permalink

Jag har varit väldigt dålig på att både uppdatera och svara på era söta kommentarer, FÖRLÅT♥ för det men jag har verkligen inte haft ngn lust att blogga och jag har känt mig lite nere på sista tiden men nu äre det helt okej:)

Btw, nu sitter jag här vid datorn och gör en massa kunskapstest på ''www.kunskapstester.se'' , går ganska bra faktiskt, det får mig verkligen att känna mig på bättre humör. Skulle ha pluggat Samhk. men kunde inte låta bli att göra några test.. Betyget i engelska var iaf VG-MVG och att jag ganska lätt skulle kunna läsa engelska B och det gör mig mkt glad för det hade jag redan tänkt att göra!:)

Imorgon blir det riktiga skoldagen efter lovet, på mimerskolan, inte på dragonskolan!
Hoppas ni haft det bra, hörs imorgon!♥

Kommentarer

ღ MissCM

sv: okej :p jodå, det är okej med mig för tillfället :) själv?

2009-11-02 ♥ 23:18:35
http://misscm.blogg.se/
Lowa

God morgon!



Ha en bra tisdag.

2009-11-03 ♥ 07:50:06
http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0