SNOOOOOOW


2009-11-14 ♥ 21:33:39
Allmänt | Permalink

Det blev sent igår så jag han inte skriva i bloggen, somnade direkt efter Maria Linnéa hade gott hem. Men det blev en mycket lyckad kväll igår iallafall, det var speciellt gott med tacos:)

Gud va' det snöar ute, undra hur mycket snö det kommer att vara till jul egentligen? Juste, jag var hos min moster med min kusin idag en snabbis. Sen såg jag på tavlan som hängde vid ytterdörren att det stod, ''Merry x-mas! Hahaha, jag tror att det var jag som skrev det förra julen och det stod fortfarande kvar, det var ganska kul;) Nina och jag gick till strömpilen o kollade runt lite i affärer men jag hittade inget speciellt, det var kul att träffa henne eftersom att det var ett tag sedan nu. Synd att hon åker hem imorgon, men vi ses väl snart igen:)

Nu väntar jag bara på Maria, hon är så seg;*

Kommentarer

Anonym

sv: du borde se filmen den var riktigt bra:) tycker jag iaf:) Men det dåliga var att det var lite överdrivet många "en sekund ifrån döden scener" :b

2009-11-14 ♥ 23:44:30
http://moooah.blogg.se/
moa:)

sv: du borde se filmen den var riktigt bra:) tycker jag iaf:) Men det dåliga var att det var lite överdrivet många "en sekund ifrån döden scener" :b

2009-11-14 ♥ 23:44:42
http://moooah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0