Gästbloggar


2009-10-06 ♥ 21:02:54
Allmänt | Permalink

Cha cha, Marci här! Eran idol :D Jag sitter nu här hos Emma. Vi har precis ätit lasagne, och nu sitter Emma och pluggar psykologi. Eller nåt..? Hänger inte riktigt med i pluggvärlden. Men något skit pluggar hon iallafall. Jag ids inte ta reda på vad. Det är jag alldeles för fet för.

Nu ska jag berätta en rolig historia som utspelade sig för ca... 5 år sedan(?) Jag och Emma gick i en teater-pingisgrupp som var med IOGT-NTO eller nått. Iallafall, så hade vi en ledare som hette Seppo. I bilen på vägen dit en gång så började vi fundera på vad han egentligen hette. Vi diskuterade det ett tag. Sedan säger Emma.
(Vi hade glömmt hans namn)

- Han heter ju Steppo!

HAHAHAHAHA ingen förstår det roliga i det här, det är det bara vi som gör! Vi skrattar lika mycket åt det varje gång. Alltså ingen vet hur mycket minnen vi har från den där tiden. När vi var små och var med i pingis och teater. Så himla rolig tid!

Småbarn :)


NUUUUUUUUUU BÖRJAR DESPERATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GODISET KOMMER UPP NU OCKSÅ, UR MIN EGEN JACKFICKA!!! HE GILLAR VI!


Kommentarer

Fia

Jag har fått tips om den så jag ska fråga min kompis lite :D Tack för tipset!!

2009-10-07 ♥ 07:32:05
http://soofiiass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0