HALLOOJJ


2009-10-22 ♥ 12:45:41
Allmänt | Permalink

Tjena, vaknade klockan halv sju men gick upp vid tio tiden eftersom att jag fortfarande har feber och är lite förkyld. Jag ska snart äta lunch, får se om jag hittar något gott i kylen, men just nu är jag inte alls hungrig.. Jag kom just på att jag ska göra idrottsprovet på hemsidan, så det ska jag först göra.

Sen blir det att vila så att jag är frisk till imorgon, vilket jag tror och hoppas:) Eftersom att våran skola (dragonskolan) håller på att byggas om måste några ''linjer'' på skolan flytta till Mimerskolan som ligger mitt i stan. Det känns både bra och dåligt, eftersom att man just har lärt sig vart allt är i skolan o.s.v. På Mimer är ju allt nytt, jag kommer gå vilse hela tiden.. Men en annan sak är väldigt bra, det blir närmare och det är ju mitt i stan!;)

Ska äta lunch nu, ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0