SJUK..


2009-10-21 ♥ 13:12:30
Allmänt | Permalink

Hejsan söta läsare!

Vaknade vid 6 tiden, kollade om jag fortfarande hade feber.. Jo men visst hade jag det, förkyld är jag också. Jag har en känsla av att denna dag blir en av de tråkigaste dagarna i mitt liv, bara ligga i sängen å glo på tv/filmer. Jag tänker då inte vara sjuk till helgen (No way!), för sen är det lov också..

Jag som gjorde klart mitt Samhk. prov igår, det skulle ju lämnas in idag, men vad gör man? Får väl skanna in det om det går, eller så lämnar jag in det imorgon (om jag är frisk). Ska göra idrottsprovet på datorn senare, men nu ska jag bara vila..

Ska ni göra något roligt under lovet?:D 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0