Dålig på att upptaderaaa


2009-09-30 ♥ 22:00:59
Allmänt | Permalink

I know, ska bättra mig! Har inte kunnat blogga något idag, hade inte med mig datorn till skolan eftersom att vi inte behövde den. Men nu har jag den, for direkt efter skolan till stan och åt på subway med Malin och sedan tog vi bussen till å-hem för att träna:) Träningen gick väldigt bra, nu taggar jag SM i Skellefteå i helgen! En sak är mindre bra, kommer inte att kunna blogga för än på lördag kväll..

Nu har jag precis bakat klart det jag ska ha med mig imorgon, har även sett på Idol:D Så nu ska jag plugga lite franska, igen.. Bilder kommer imorgon!
Hare bäst!


Kommentarer

amanda

sv: tack ! Följ gjärna med bloglovin :)

2009-10-01 ♥ 06:43:55
http://claraamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0