Finally home


2009-09-14 ♥ 15:52:18
Allmänt | Permalink

Hejjjsan!
Har nyss kommit hem från skolan, ganska kort idag, men det kommer bli betydligt mkt kortare imorgon..
Saml. halv 10 på skolan imorgon, då äre 5 kamp med klassen, undra hur det slutar:) Sen är det fortet efter lunch som både jag och Mallle missar, vilket är ganska synd. Därför kommer jag inte att blogga förän jag kommer hem på natten och innan jag far förstååsss;)

Nu ska jag lägga mig i soffan och dega lite, nä men vila så att jag hinner bli frisk till imorgon.
Sätter väl på ngn film om tvn inte har ngt roligt att erbjuda;)


Kommentarer

Jane

sv. Tack emmaa :D

2009-09-14 ♥ 17:05:28
http://djungeljein.blogg.se/
Rebellon

najsi najs ;) inga läxor antar jag? I wish I was that lucky... xD

2009-09-14 ♥ 20:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0