MARRE KOMMER!


2010-01-16 ♥ 17:47:59
Allmänt | Permalink

Gick upp klockan tolv idag, var jätte trött så det var skönt att sova ut. pratade nyss med Marre i telelefon, hon ska komma hon när hon har duschat o sånt. Då ska vi äta tacos o annat gott, se på robinson och 17 again ikväll. Det ser vi fram emot (y) Därför ska jag springa iväg till mitt rum o byta om och leta min kamera så kanske det blir några bilder iallfall. Sen har jag o mamma möblerat om i mitt rum lite, städat o sånt, så nu blev det snyggare, mkt bättre när man ska kolla på film o.s.v. Nu har jag bara ''den vita byrån'' kvar att städa.

skrev detta för ca 1h sen, det publicerades inte förens nu..


Kommentarer

simone

haha underbar bild! :D

2010-01-16 ♥ 19:49:48
http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0