IT'S MONDAY AGAIN


2011-04-18 ♥ 13:02:48
Allmänt | Permalink

Morning! Känner att jag är så himla dålig på att uppdatera, varför? Ja jag har annat för mig, massa roliga saker så som plugg, träning, osv. Jag är helt enkelt för lat för att bara slänga in ett inlägg typ varje dag, så jobbigt är det väl inte tänker ni då? Men jo, ibland är det faktiskt det.

Whatever. Idag är det måndag, men det betyder inte alls att det är skola för vi har lov en vecka! :) Vet inte vad som händer idag, men ska träna fotboll ikväll iallafall, så vi får se hur det går. För övrigt funkar inte min mobil ibland, just nu är skärmen helt svart och ja, helt död. Imorse gick det inte att ringa till den och smsljudet fungerar inte. Fan va drygt, pallar inte lämna in den på lagning just nu, för jag klarar mig inte utan den. :(
Nu ska jag äta något, hörs senare!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0