SWEET 18!!!


2011-06-12 ♥ 11:30:23
Allmänt | Permalink

YEEEEES! Nu är jag äntligen 18, känns så jävla skönt. Hade en jätte trevlig kväll igår. Först stan ett tag, hittade en tröja på bikbok, visar senare. På kvällen drog vi vidare till Ida i klassen, där skulle vi grilla med några och sedan var det klassfest som gällde! Det var lite segt från början, med sen rasade det in folk och alla sjöng för mig efter tolv, askul! Vid ett åkte vi hem en snabbis för att hämta våra leg innan vi kunde gå in på Båten vid kajen, vi han bara vara där en timme eftersom att dem stängde klockan två.. Där träffade vi Anton i min förra klass och några andra, dem sjöng också för mig haha.. Ville bara säga tack för en rolig kväll igår! ♥

Idag är det match som står på schemat, samling halv tre. Just nu känner jag mig inte på topp men det funkar!
NU: FRUKOST!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0