OH HIS EYES, HIS EYES


2011-03-11 ♥ 21:02:59
Allmänt | Permalink

Hallådär! Jag blev i allafall lite brun efter solningen igår, hihi. Jag önskar att man kunde åka utomlands, så himla härligt det skulle vara att komma bort från kalla Sverige. Ja Malin, drömma går ju alltid ;)

Just nu ligger jag och malin i sängen och äter godis så vi snart spyr. Vi var på maxi tidigare idag och köpte ett kilo godis. FYFAN SÄGER JAG BARA, ALLA FÅR KOMMA HIT OCH ÄTA! XD. Nu ska vi lira lite fifa, och ja, jag är fortfarande oslagbar! Men om en timma ska vi se Big brother, där snygga Martin är med haha. Hörs senare!


Kommentarer

♥ KHANGKHENG

oh vad gott :D!

2011-03-13 ♥ 12:19:38
http://scenbloggen.com/khangkheng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0