EKVATIONER IN MY ASS!


2011-03-29 ♥ 19:56:51
Allmänt | Permalink

Sitter och pluggar matte samtidigt som jag drömmer mig bort härifrån. Okej, det där lät ganska så emo haha.. Men jag vill verkligen bort från kalla Sverige, TA MIG UTOMLANDS SNÄLLA! Fast idag efter skolan var det ganska soligt och varmt, summer feelings ju! Så vi stannade och kollade fotboll på dragonfältet ett tag, men vi gick när det stod 1-0 till Draggen så hoppas dem vann! 

Har nationella prov i matte imorgon, 4 timmar.. Längtar verkligen inte, men det kommer nog kännas bra när det är bortgjort! Nu blire maxi, måste ha godis till provet imorgon för annars kommer jag inte överleva..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0