BLOGGPAUS


2011-05-10 ♥ 21:53:55
Allmänt | Permalink

Mitt humör har varit lite upp och ner de senaste dagarna, därför har jag inte haft lust att blogga. För er som inte känner mig så bra, men ändå följt min blogg vet nog att jag är den lite mer glada tjejen som alltid springer runt med ett leende på läpparna. Men jag har inte alls varit mig själv de senaste dagarna.. Men även fast jag mår mycket bättre nu så kommer jag inte att blogga på några dagar, nu vet ni det. Är så jävla glad att jag har så fina vänner som jag kan prata om allt med. Jag lovar att alla någon dag kommer att behöva någon, någon som alltid finns där för en när man väl behöver det. Spelar ingen roll om vad som har hänt, ibland kan det ändå vara skönt att bara ha någon vid sin sida.


Kommentarer

louise

hej , nu är jag tillbaka efter min bloggpaus som har varat i ca en månad. Men för att få tillbaka min ''blogglust'' så ska jag byta blogg.

men nu vet jag inte vad den bloggen ska heta , så det skulle vara skoj om du kunde hjälpa mig. Självklart får man en länk om man vill ha de!



hoppas allt är bra med dig , kram!

2011-05-11 ♥ 20:00:47
http://vmoslouiise.blogg.se/
emelie

Ursäkta mig urdåliga uppdatering!

haha, allt bra med dig?

2011-05-12 ♥ 22:28:05
http://nakenkaktus.blogg.se/
Sandra

hej hej =)

allt bra med dig? =D

kram

2011-05-16 ♥ 19:43:29
http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0