Träning


2009-04-06 ♥ 17:53:21
Allmänt | Permalink

Hejjss,
Idag var det skola som vanligt, måndagar brukar vara härliga men inte idag.. Allt var så himmla drygt, sen när jag kom hem skrev jag klart min dikt på engelska. Den ska lämnas in i morgon, sen ska vi också på ungdomsmottagningen i morron.. Ingen aning om vad vi ska göra där, men men.
Annars gör jag inte mycket, har just slängt i mig några pannkakor så jag är propp mätt:) Fotbollsträningen börjar halv 7, hoppas bara att jag inte får ont i knäet. Ikväll ska jag bara tare lungt, gjorde bort mina två läxor när jag kom hem från skolan så.. yeeeeess:) Sen ska jag fråga om Marre kan hjälpa mig med bloggen, ska fixa den lite.
Hare bra,


Kommentarer

Marre

ja jag kan hjälpa dig med det jag kan iallafall, haha :D

2009-04-06 ♥ 18:01:13
http://marraann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0