candy-y-y


2009-06-20 ♥ 19:43:11
Allmänt | Permalink

Hejsan,
Har nyss ätit jätte mycket god mat, efterrätten var godast(; (som vanligt å jag vet, jag är tjock)
Jag funderar på att gå ner till Maxi om dem har öppet, jag är så himmla sugen på godis, fast själv äter jag inte godis så ofta, men nu vill jag ha godis.
Kanske blir film ikväll, eller så spelar vi the sims 2.. uää.
AMG, jag kom just på en sak som vi satt å prata om på Marres uteplats. TÄNK OM JAG FÖLJER MED TILL PAJALA, Jag skulle ha gjort det för typ tre år sedan, men jag fattar inte vf jag inte gjorde de (?!) Men jag har för mig att jag skulle bort då, eller att min storebror kom hit.. Men ändå, det skulle vara roligt och fara dit, har aldrig varit där:)
Jajaj, nu ska jag vara social med Marrebarre;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0