Mondayy


2009-10-05 ♥ 18:16:28
Allmänt | Permalink

Hejsanbloggen!
Det blev väldigt mycket skratt igår.. Maria, Linnea och jag kollade på gammla bilder från när vi gick i teater. Gud va' roligt det var, man saknar ju nästan tiderna?;) Söta var vi, verkligen..
Vi gick också till statoil, vi tog med oss wilma och jag halkade i den så kallade ''statoil-backen'' Jag blev blöt och lerig på både byxor o jacka, myyys.. Så nu ska mammi tvätta mina ''vit/leriga'' tygskor. På tal om det, jag ska snart fara in till stan och kolla om jag hittar ett par nya, men lite varmare sneakers som jag kan använda i vinter:)

Nu ska ja snart äta, sen ska jag kanske träffa Marciii, får se vad vi hittar på..
Hare göttttt;*


Sommaren -08 Mkt finaaaaa... iaf marcii;*


Kommentarer

marci

HAHAHA ja teatern in my <3

vet du hur kul he såg ut när du ramlade klant emci? :)

2009-10-05 ♥ 18:19:50
Mathilda

Svar: Jätteskönt ;D Jaså? Fusk! ;O

2009-10-05 ♥ 20:06:50
http://mathildas.blogg.se/
FRIDA - It´s all about me

sv; Jaa :(

2009-10-05 ♥ 21:26:04
http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0