Jadu..


2009-09-27 ♥ 18:57:19
Allmänt | Permalink

Nämde jag något om ägg igår? Det var iallfall så att jag och Malin blev ''jagade'' av några omogna tjejer/killar när vi var på väg hem från maxi. Det roliga var att de var några personer som vi aldrig kunde tro att det var, ena tjejen var iallfall helt störd, kom och kastade från ingen stans.. omg;s Dem sprang bakom ryggen på en, sen när vi kollade bak så stannade dem.. HAHA FAIL! Det var synd att hon inte hade träffat mig, för då hade det varit jag som hade sprungit efter henne! Så det var synd;)

Btw, åt middag för ett tag sedan och nu har jag typ sett på The Hills hela dagen tills typ nu. Men ska snart se på det igen, vet inte om det är nya säsongen eller om det är ngt annat slags avsnitt;)

RAAAAAAWR..



Kommentarer

Maaaalin

hahaha, jaa omoget or what. xd

än är det inte halloween xd

'asg'

2009-09-27 ♥ 18:59:57
Felicia

sv: okej jag hissar också :P

2009-09-27 ♥ 20:37:58
http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0