BACK TO REALITY


2011-08-24 ♥ 16:11:03
Allmänt | Permalink

ÅNGEST. Det känns verkligen som att sommarlovet började nyss. Jag gick kollade på när 3orna sprang ut och skrek av glädje för att dem hade tagit studenten, vi gick ut och åt på skolavslutningskvällen, jag fyllde 18år, gick på 5ive, båten, hade många grillkvällar, hängde ute med mina vänner, sommarjobbat som satan, åkte till Stockholm och levde livet varje dag, åkte till Trästockfestivalen med mina bästa, träffade nytt folk osv.. Nu är det ''Back to reality'' och det känns förjävligt om jag får uttrycka mig så. Näe nu ska jag inte överdriva, men längre lov hade jag inte tackat nej till! Men den här var nog den bästa sommaren jag haft på länge och det känns som att hösten kommer börja bra, vilket känns GRYMT bra.






























Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0