''ETT ÅR KVAR, ETT ÅR KVAR''


2011-06-16 ♥ 17:49:59
Allmänt | Permalink

Yes, det är precis vad jag har kvar av gymnasiet, nästa år är det min tur. Idag var det skolavslutning för oss 1or och 2or, 3orna tog studenten. Galet vad jag blev taggad på det nu, helt sjukt. Dem var galna som vanligt, men det är roligt att kolla på dem haha, fast var nog värre förra året. Fan va det kmr vara tomt på skolan nu när alla 3or slutat, helt sjukt.. Usch på alla 95or som ska börja, hoppas vi ska nolla dem riktigt ordentligt när dem börjar till hösten ;)

Åt på kinaresturang med Malin och hennes pappa, as gott! Nu blir det snart middag och sen ska jag och Malin hitta på något. We'll see. Men nu... SOMMARLOV!!!♥

 


Kommentarer

chris

Ett år går fort :)

2011-06-17 ♥ 21:42:00
http://chriisss.blogg.se/
MK*

Man blir så äckligt tagad när folk tar studenten!

2011-06-19 ♥ 14:45:45
http://victoryintio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0