SUNDAY MORNING


2011-03-27 ♥ 04:42:04
Allmänt | Permalink

Morning! Har nyss duschat, ont i huvudet har jag också.. Kände iaf att det var dags att skriva i bloggen, det var ju några dagar sedan. Somnade vid halv sex igår, blev senare än vi  trodde. Det var ju dags att ställa fram klockan, så man fick sova en timme mindre :( Igår var jag på stan med Marre, vi kollade runt o jag hittade en massa fina kläder! Varför hittar man alltid saker man vill ha när man inte har pengar?! Köpte en present till Malin, hon fyllde ju år i förrgår. Gick förbi henne och var där ett tag igår, fikade, snackade, tog en promenad osv. Alltid trevligt ♥ Sedan drog jag vidare till Marre igen, vi skulle se på film med det blev mest snack o sedan däckade vi i soffan.

Nu håller jag på att slinga mammas hår, får vi se hur det blir. Sen ska jag kanske träffa Jonas.
Hittade en skitsnygg jeansjacka på bikbok för 500kr, ser ungefär ut såhär som Kenzas.


Kommentarer

Felicia (fotoblogg)

sv: tack!

fin blogg! :D

2011-03-27 ♥ 17:51:39
http://macrobild.blogg.se/
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket :D

allt bra?<3

2011-03-27 ♥ 21:50:46
http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0