SOM ETT SLAG I MAGEN


2011-05-10 ♥ 13:37:49
Allmänt | Permalink

Så känns det. Jag vet inte vad det är för fel på mig just nu, jag känner mig så sjukt nere att jag bara vill sjunka genom ett stort svart hål och aldrig komma ut därifrån igen. Kanske överreagerade lite, men jag fattar fortfarande inte vissa saker. Jag finner egentligen inga ord, men det är som det är och det kan ingen ändra på.

It’s so hard to think back to how things used to be and look at it now and realize that things are different and they may never be the same. You tell yourself it’s not worth it, but if it really didn’t matter, you wouldn’t spend so much time thinking about it.

 


Kommentarer

Maria

Finns för dig, alltid<3

2011-05-10 ♥ 17:48:42
http://mariaberglunddd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0