no air


2008-12-17 ♥ 22:19:00
Allmänt | Permalink

Haha då har man en blogg, marre fixade den åt mig. Jag ska skriva så ofta jag hinner så att ni har ngt roligt att läsa.

Maria följde med mig på min första volleyboll träning igår. HAHA det var ganska förvirrande, vi såg säkert ut som vilsna hamstarar som gick runt i hela iksu och letade efter Manchester. HAHAHA! Så himla najs. Dom som jobbar där kan ju förska att förklara liiite bättre. Nedför trappan, sväng vänster, rakt fram, höger, upp för trappan, ner för trappan, vänster, höger, vänster, vänster, in genom en dörr och DÄR har ni det. Eller inte..! Iaf, tränaren ''åke'' frågade om marre ville vara md, men hon ville inte.. dummaa marre:( men jag ska allt få md henne nästa träning. Efte träningen stod vi och väntade på bussen i typ 40 min;s dt var iaf lite kallt o drygt.

På kvällen gick (sprang) jag och marre till skolan för att möta hanna o rebb, och sedan gå till Linneas klass julfest. Haha vi spelade twister, det gick ju supeer. När klockan var nio, gick vi hem. Jag och marre såg på titanic, den är så bra, fast sorglig;/ eftersom att filmen typ är 3.5 timme lång så somnade jag ungefär vid ett:) 

IdAg gick jag upp klockan sju, hann ändå inte.. kom sent till marre. Jag har typ bild på elevens val hela veckan, fast idag ''smet'' jag och ellen till idrotten och spelade volleyboll med jessica och caroline;) det var nice.
Så i morgon tänker jag ha idrott igen, vill spela volleyboll (aa) Vet ändå inte vad jag skagöra på bilden.
Efter skolan väntade jag på att marre skulle ringa, det tog typ en timma x'p När jag var hemma satt jag bara och
degade framför tvn sen köpte jag och marre varsin kebabrulle, USCH ska aldrig mera äta dt.. haha blev så äcklad.
Btw, efter typ två timmar gick jag till marre för att fixa en blogg. 

herrå;*


Kommentarer

Rebecka

Du får skriva mycket :)

2008-12-17 ♥ 22:38:37
http://reebeeckaas.blogg.se/
maria

KUNG blogg! :D

2008-12-17 ♥ 23:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0