sista


2008-12-18 ♥ 20:19:09
Allmänt | Permalink

Ahapp, dag vare sista skoldagen. Känns ganska härligt, är less på alla tusen ton med läxor och prov.
Är bara lite nervös inför betygen, hahha. Annars har dagen har varit bra, hade idrott vi spelade volleyboll och badminton nästan hela dagen. Slutade vid klockan två, sen dess har jag bara varit hemma och degat framför tvn;)
Jag tycker att veckan änn så länge har gått fort, och den känns ganska ovärd. Men det kanske är eftersom det har varit ''elevens val vecka (alltså inga vanliga skoldagar, inga läxoor). I morgon är det iaf julavslutning, börjar 20 över åtta..
BLÄÄÄ, orkar inte. dessutom ska vi tydligen vara ute på tipsrunda elr ngt, sen hade klassen valt att se på film.
Just ja, Ellen ringde och frågade om jag hade lust att gå en sväng till maxi hon skulle köpa ngt speciellt.. minns inte riktigt vad det var hon skulle köpa men men.. jag ska iaf  snart träffa marre..
Så därför kan jag inte heller skriva så mkt mer.. Men annars kanske jag skriver ett inlägg till ikväll eller ngt.
Btw, Lite kortfattat, senare ska jag som sagt vara med marre , vi ska till OKQ8 för att hämta ut (vivecas paket) Vet inte varför men hon var tydligen på maxi, så jag och marre ska ta med oss vilma och pallra oss dit. Funderar även om jag ska köpa ngt, men just nu är jag ganska mätt eftersom jag nyss åt. HÖHÖH.. Men jag är nästan hundra procent säker på att marre kmr att köpa godis elr ngt annat.. typiskt henne, haha :)
Men nu ska jag ta o sluta skriva.

herrå;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0