the reason


2008-12-22 ♥ 19:28:47
Allmänt | Permalink

JIHOOO, då har man  blivit sjuk typ förkyld, hosta, och ont i halsen. Fett drygt, har dessutom inget att göra heller. Får typ inte ens gå ut-.- Jag tänker då inte vara sjuk på julafton, no way. det är säkert malin som har smittat mig också. Idag har jag också varit på stan och köpt klart alla mina julklappar, haha jag åt även på subway. mums:). Så jag har nyss slagit in alla julklappar, och håller på att julpynta klart. Just ja, julgranen ska jag också pynta. Det blev en riktig julgran i år, den är jätte fin och supeer stor. En riktig 'kalle anka'' gran. Så jag ska snart börja pynta den. Marre kanske skulle komma förbi, hon ska också få sin julklapp. Och kanske hjälpa till och pynta julgranen, haha:). Hoppas att det kommer att bli en rolig jul i år, fast min snällaa kusin inte är ''hemma'' till jul. men hon kommer förhoppningsvis till umeå efter nyår:) Saknar henne väldigt mycket. Och jag tycker att det är såå himla härliigt att det äntligen har kommit riktigt mycket snö, och jag hoppas verkligen att det kommer snöa mycket på julafton. Just nu sitter jag och lyssnar på musik (the reason). jag vet den är fett gammal men den äger iaf:) Hehehe, jag vill sjunga sing star, men jag har somsagt jätte ont i halsen..;/ BÄÄÄÄÄ tråkigt, men nu ska jag draa.

Hare bra,


Kommentarer

marran

emma uppdatera!

2008-12-27 ♥ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0