Wall to Wall


2008-12-19 ♥ 20:14:37
Allmänt | Permalink

NÄÄÄÄÄ VAD SUR JAG BLIR, allt jag nyss satt och skrev på bloggen försvann. Men ''suck'' va roligt, aja då får jag väl skriva om. Iaf, idag har jag varit på julavslutning på skolan. Vi fick även våra betyg, jag är rätt så nöjd. Just jag jag fick oxå en läsk eftersom att jag visade mina betyg haha.. Tipsrundan på skolan var dryg, man var typ tvungen att gå i skogen. plus att Ellen, Jessica och jag säkert hade allaa fel ;p Men annars har dagen varit bra, slutade vid 12 tiden.
Var ett tag med Ellen efter skolan oxå, sen hade jag träning på iksu. Vilken tur att malin hade lust att följa med. :)
Fast jag fick as ont i handleden, jag stod och bollade i typ en halv timmaaa. Så min hand/arm är alldeles svullen och blå/röd:( .. inte nice. Haha på väg från träningen ''missade'' vi bussen, den for bara förbi oss. Så vi är fortf. lite sura;s .. Sen dess har jag varit hemma och tagit det lungt, ätit middag och snart ska jag vara med malin, vi ska typ till maxi,
vara ute, se på film o.s.v. Alltså det vi oftast gör nu för tiden. Nu spricker jag snart, åt nog alldeles för mkt. 

ÄHahah jag måste bara berätta om igår, jag och marre gick en sväng till OKQ8 för att hämta marres syrra (vivecas) paket. För hon var tydligen på maxi, så vi tog med oss marres hund (vilma) och gick. När vi väl kom dit gick jag in för att hämta paketet, marre stod utanför och väntade med vilma. Killen i kassan sa att det var försent att hämta nu, fast vi ringde innan och klockan bara var 9 minuter över 9. ahapp, sen gick marre in för att köpa lite godis, då kom det en annan gubbe in på OK. Han skullel tydligen också hämta ett paket, MEN NOG FICK HAN DET. Självklart var det ju inte försent då, nejdå. Jag och marre tod våra saker och kastade snöbollar på rutan och sprang därifrån;) . AAAAAAh. Så viveca fick aldrig sitt paket, men iaf. Nu hatar jag OK bara för det.
MOOOOOORRRR..

Vet inte om jag hinner skriva så mkt mer nu, ska träffa malin..

Hare bra,

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0