090415


2009-04-15 ♥ 13:08:58
Allmänt | Permalink

TJOH,

Hohoh, vaknade halv tolv i morse.. Jag måste snart gå upp lite tidigare eftersom att skolan börjar snart. (Jag hatar att kliva upp på morgonen). Fas det är ju ändå typ fem dagar kvar, men men..
Idag ska jag träffa Marre, hoppas hon vill göra något ute eftersom att det är så himmla härligt vädeeer:)
Vi kanske tar en tripp till statoil och köper glass elr något. Jag hoppas verkligen att det kommer vara fint väder hela veckan, alltså hela lovet. Jag hade tänkt att plugga igår och idag, meeen jag skyller på vädret;)
I morgon fyller mamma år, så att då kanske jag hinner plugga lite och även hjälpa till lite hemma.
Juste, jag köpte en randig bikini på hm igår. Så nu har jag fem stycken och välja mellan, kanske lite för många men.. Jag gillar bara den nya (a'

Men men, nu ska jag ringa Marre
Ha en bra dag;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0