BIO


2009-04-17 ♥ 11:37:36
Allmänt | Permalink

Först vill jag bara säga att det blev riktigt trevligt igår, vi fick ganska mycket besök och även oväntat besök av några ''gammla'' vänner från h-fors. Det var riktigt roligt faktiskt;) Eftersom att det var så länge sen. Det blev inte så sent som jag trodde heller, gick över till Marre och spelade kort ett tag. Tack för igår, det var super!

Idag hade jag tänkt att plugga lite, eftersom att jag nästan inte har pluggat på hela lovet.. ''woops''
Så nu tänkta jag ta tag i det, men sen lite senare ska jag och Malin kanske äta på stan och såklar se på bio.
17 Again, hoppas att den är bra. Jag tycker att den låter spännande, och så är ju såklart Zac Efron med;)
Så jag tror att denna dag kommer att bli najs, även fast jag ska plugga..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0