HERE I AM


2009-04-02 ♥ 20:34:27
Allmänt | Permalink

TJAAA,

Just nu sitter jag vid datan och lyssnar på musik, har lyssnat på samma låt ungefär tvåhundra gånger;) Here I am - Bryan adams Hahah, men det är sjukt bra. Jag tror att Jessica, Jane och jag ska sjunga den på musiken. Ska snart träna lite på franska läxan och sedan ''kompletera'' ett prov, om man fick under 50 p skulle man tydligen göra det. Men max poäng var typ 60 ;p Juste, sen fick vi tillbaka gammla läxor o inl. från våran eng/sv lärare:) Haha, det var roligt att se dem iaf. Ibland kan 9an vara ganska soft, men ibland äre för mkt läxor och prov.. Men nu äre najjjsss:)
Btw, hade träning igår, det gick bra. Men jag glömmde ta min astma medicin, men det gick ändå ovanligt bra;) Konstigt nog, så jag fick såklart ont i mitt knä.. Och ännu ondare efter idrotten idag, inte bra. De senaste dagarna har varit drygaa venne vf, men allt är drygt just nu. I tisdags var gotbollslaget på inventering på hemköp, vi räknade upp nästan alla varor i butiken.. dryyyyyygt. Pallar inte skriva mer, ska plugga nu..

Haree bra,


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0