LOOOOOOOOV:)


2009-04-09 ♥ 20:00:39
Allmänt | Permalink

TJOHO,
Äntligen är det lov, jag har längtat så himmla mycket. Under lovet ska jag inte plugga så mycket, mest vara med kompisar sånt:), eftersom  att vi inte har några träningar alls så ska jag och Malin ut ock springa någon dag. Förhoppningsvis när det slutat att snöa.. Sen kanske det blir stan någon dag, och även bio med malin. Det kommer nog att bli roligt, jag tror att vi ska se 17 again. Så nu väntar vi brara på att man ska kunna boka och köpa biljetter:)
Sen om några minuter ska jag vara med Marre, hon undrar säkert när jag ska komma. Jag ska sluta skriva nu, skriver senare ikväll istället.
Glad påsk!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0