Snart lov


2009-04-07 ♥ 15:55:09
Allmänt | Permalink

Ahapp, ännu en dag i skolan. Jag längtar så himmla mycket efter lovet. Dessutom är det snart påsk och vad innebär det? Jo, att man får äta väldigt mycket godiiiiiiis:) Men själv är jag ganska less redan nu faktiskt.. kanske har ätit för mycket?
Annars är allt helt okej, fortfarande inte så mycket läxor. Fast vi fick en väldigt rolig skrivuppgift på engelskan idag, jag skrev om en katt, som alla trodde var en hund:( HAHAH, men det var roligt i alla fall. Vi var också på studiebesök på ungdomsmottagningen i morse, vilket gjorde att vi missade idrotten:( Men det var helt okej ändå.
Slutade ungefär klockan tre idag, fast det känndes som vi hade varit i skolan mycket längre.. Men men, snart ska jag väl pallra mig över till Marre. Hon ska för hoppningsvis hjälpa mig med bloggen och sen skulle vi tydligen spela något spel och kanske lite senare ta en promenad till maxi:)
Puss,

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0