tebax


2009-04-30 ♥ 11:42:28
Allmänt | Permalink

Som ni ser har jag inte skrivit i bloggen på typ mer än en vecka, det är inte för att jag har dissat den. Utan jag har inte haft någon dator, fast jag har det fortfarande inte. Men jag hoppas att vi fixar datan snart, är hos en kompis nu.
Har alltså inte suttid vid datan på en vecka, fattar inte hur jag har klarat mig;p Men det var roligt att skriva igen:)
Men om jag skulle skriva vad som häänt under veckan skulle det bli för mycket att läsa så jag hoppar över det. Jag ska ändå försöka att uppdatera så mycket som möjligt när jag har tillgång till dator.

Jag har sovit över hos Marre i natt, vi såg på film och åt daimtårta. Filmen heter A cinderella story, den var faktiskt ganska bra. Vi vaknade för kanske en timma sen av att mamma ringde. Hon ska hjälpa Marres mamma med att tapetsera, hon kommer nog tillbaka snart igen. ¨Nu ska vi äta frukost, vi har inte hunnit att göra det ännu.

byee ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0