Easter vacation ends


2009-04-19 ♥ 16:33:06
Allmänt | Permalink

Jahapp då äre sista dagen på lovet idag, det känns lite surt. Det har i allafall varit väldigt härligt med lov, jag har ändå gjort ganska mycket. Varit med kompisar, stan och shoppat, bio, och gjort lite läxor. Men nu är det slut, slut med lov.
Jag har gjort alla mina läxor och nu äre ''bara'' plugga matte tills nationella, sendan ska jag äver jobba lite med no:n eftersom att jag gör en extra inlm.
Jag har missat att skriva om de roliga kvällarna med Malin på lovet, men vi har haft jätte roligt. Vi spelade fotbollsmatch med damlaget igår, jag tror att matchen slutade 3-3 mot Ersmark, vi spelade bra.

Juste, Ellen kommer hem snart, hon är i Sthml nu. Hon har nästan hela lovet varit i Frankrike och jag hoppas att hon haft det bra:) Jag kanske ska träffa hon ikväll om hon orkar, vi får se.

Me love


Kommentarer

Anonym

najs skrivet emma, en riktigt proffsbloggare ju :)

2009-04-21 ♥ 23:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0