STAN;]


2009-08-14 ♥ 17:53:34
Allmänt | Permalink

Imorse tog jag bussen in till stan, skulle fotas så att jag hade en bild till mitt ID kort. Så nu är det fixat, bilden blev iaf lite bättre än mitt pass, men uschhh ändå.. ;) Sedan köpte jag ett svart basic linne och en grå t-shirt med tryck på gina tricot. ASsåå, nu blire inge mer shopping för mig.. 
Nu sitter jag hemma hos Malin, vi for just in till stan (igen) för att vi skulle köpa biljetter till Harry Potter filmen som går på bio halv 9 ikv. Det fanns som tur ngra bra platser kvar, så det blir nice;d Sen när vi kom dig å parkerade moppen stod satt det typ hundra snygga killar på bänkarna, vi ba; oooh;) Dem satt även där när vi for hem, hahah men vi frågade aldrig om nummret..
Det var ganska roligt, för när vi får hem så vände vi oss om, då hade alla killarna stllt sg upp för att kolla när vi åkte hem;p Hahha, sweet;]

Men nu ska vi äta ngt, sedan fixa oss o sedan fara..
pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0