Umeååå


2009-08-11 ♥ 21:41:28
Allmänt | Permalink

Heyyehey, kom somsagt hem från Sthlm i igår, sjukt roligt vare:)
Vi var på grönalund i tisdags och på stan typ resten av dagarna, så nu har man spenderat så mkt pengar att man är pankt, jag är seriöst BOKSTAVLIGEN pank. Nämen, får snart pengar igen, så det löser sig.
Jag köpte två adidas tröjor, en blå/vit och en rosa/vit, tre randiga tröjor från Gina tricot och ett par jeans och en t-shirt från HM. Å jag ångrar inget än så länge malin, hah;)

Det var iaf, härligt att komma ifrån Umeå ett tag. Hade fotbollsrträning igår, det gick ganska bra fast jag kände mig lite trött och seg efter Sthlm.. Inte tränat på ett tag, ni vet;)
Nu sitter jag hemma hos Marre, hon är typ sjuk, mår illa och ont i huvet:( Hoppas hon orkar se film med mig iaf:)
Laddar upp ngra bilder från Sthlm.
Pusss






Grönlund är alltid roligt;)






Vi väntade på bussen som tog 50 min in till stan


Den trasiga parkbänken




Vi testade måååånga jeans:)







Plattan ofc:)


Här är huset vi bodde i..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0