beachvolleyboll;)


2009-07-18 ♥ 21:16:19
Allmänt | Permalink

nae det blev inga bilder, min mobil är sönder (såklart), efter typ två dagar..
Fast den funkar ju att smsa som tur är, annars..

Iaf, jag har varit på stan med Malin i typ en hel vecka nu, de sista två dagarna var bäst;)
Vi har bara kollat på volleybollen å ja;] inte shoppat ngt, vi försöker att vänta tills vi drar till Sthlm den 3:e augusti:)
Sen har Malin sovit över hos mig typ varenda dag, roliiiigt vi har haft? vi la oss ganska sent, men det vare värt.
JAG BLEV LITE GALEN I FÖRRGÅR, INTE LITEE HELLER, KAN INTE SÄGA VF. ( det är hemligt:] )

Men nu ska vi dra till Maxi, det var ett tag sedan vi var där, hejjs;*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0